sunnuntai 7. syyskuuta 2008

nukkeunia

Lyhyt postaus ennen kuin menen oikeasti nukkumaan.

Olen nimittäin usein nähnyt unia vanhoista lapsuuteni nukeista. Viimeksi tässä muutama yö sitten.

Tavallisesti unessa löydän nuket paikasta, jossa olen niitä tai muita leluja oikeastikin täällä säilyttänyt, kuten kellarista tai vaatehuoneesta, samanlaisesta lodjustakin kuin missä oikeastikin olen joitain leluja säilyttänyt.

Ja herättyäni unesta on aina tyhjä ja haikea olo, koska tiedän ettei nukkeja enää ole. Annoin ne joskus muutamia vuosia sitten tädilleni, joka taas ajan kuluessa antoi ne eteenpäin.
Kahdesti nukkeunen jälkeen olen mennyt tarkistamaan kellarista, josko siellä sittenkin olisi vielä jotain.

Nyt tässä viimeisimmässä unessa jopa tunnistin (tai olin tunnistavinani) joitakin barbeja, johtuu varmaan siitä että olen oikeasti tehnyt hieman ekskursiota internetin ihmeellisessä maailmassa ja saanut vanhoille nukeilleni nimet ja kasvot.

Huokaus.

Ei kommentteja: